Obchodní podmínky
Obchodní
podmínky
I. Úvodní ustanovení
1.      Společnost EDUCATE YOU LTD. Office Q, 35a Astbury Road, Londýn, Anglie,
SE15 2NL, číslo společnosti 09157879 (dále jen Koncern) a jeho dceřiné
společnosti (dále jen Členové), které podléhají
jednotnému řízení ze strany Koncernu, společně představují systém zásad a pravidel
pro poskytování služeb webových stránek provozovaných Koncernem a jeho Členy. 
2.      Koncern a jeho
Členové se hlásí k Etickému kodexu,
který je zavazuje k etickému jednání, dodržování transparentního a
předvídatelného jednání a vytváření důvěryhodného prostředí pro své zákazníky.
Na tomto základě jsou determinovány také podmínky pro poskytování služeb (dále
jen Obchodní podmínky).  
II. Poskytování Služeb webových stránek 
- Webové
     stránky, jež provozuje Koncern, fungují jako virtuální obchodní místo, kde
     dochází k interakci nabídky a poptávky po konzultačních a poradenských
     službách, po odborných formálních, jazykových či jiných korekcích
     modelových textů, dodaných podkladů či studií, dále v provedení odborných
     redakcí, zpracování informací v písemné či jiné formě, které mají podobu
     modelových podkladů (dále jen Služby). Dodané Služby, především pak
     modelové podklady jsou určeny výhradně k informování o dané oblasti a
     dané problematice. Nemají nabádat k jednání, které by bylo nelegální,
     porušovalo práva jiných osob, nebo právní řád České republiky či jiného
     státu. 
- Koncern,
     ani jeho Členové nepoptávají, ani nenabízí žádné Služby v rámci webových
     stránek, pouze zprostředkovávají příležitost k tomu, aby mohl nabízející a
     poptávající společně uzavřít smlouvu o poskytnutí Služeb. 
- Nabízejícím
     je Zhotovitel Služeb, který splnil všechny podmínky pro to, aby
     mohl nabízet adekvátní, odborné či jinak specifické Služby pro
     poptávajícího, kterým je Objednatel Služeb (zákazník). 
- K uzavření
     smlouvy o poskytnutí Služeb může dojít na základě pravdivého a úplného
     vyplnění a následného odeslání elektronické objednávky (objednávkového
     formuláře) nebo na základě vyplnění formuláře sloužícího pro odeslání
     poptávky služeb Objednatelem Služeb prostřednictvím webových stránek www.prostudent.cz,
     www.pro-student.cz či jiných podpůrných webových stránek provozovaných
     Koncernem či jeho Členy(dále jen elektronická objednávka). Objednatel Služeb dále musí elektronicky potvrdit svůj zájem o realizaci poptávaných Služeb.
- Elektronická
     objednávka musí obsahovat úplné informace o poptávaných Službách, tj.
     jasnou představu Objednatele Služeb uvedenou v objednávkovém formuláři v
     části „zadání práce“. Objednatel Služeb svou představu doloží např.
     zadáním, osnovou, nebo jiným vhodným způsobem písemně definuje, jak mají
     být poptávané Služby vyhotoveny, co přesně má být jejich obsahem, co v
     nich má být zachyceno, čeho se mají týkat apod. V případě, že Objednatel
     Služeb nedodá specifikaci poptávaných Služeb, tj. jasnou a konkrétní
     představu o poptávaných Službách, není možné uplatnit reklamaci ve smyslu,
     že Zhotovitel Služeb či Koncern a jeho Členové nedodrželi specifikaci
     poptávaných služeb. 
- Objednatel
     Služeb při vyplňování elektronické objednávky bere na vědomí, že uvedení
     nepravdivých či nesprávných informací představuje vadu, na kterou není
     možné následně uplatnit reklamaci. 
- Odeslání
     elektronické objednávky se pokládá za závazný projev pravé vůle
     Objednatele Služeb uzavřít se Zhotovitelem Služeb smlouvu o poskytnutí
     Služeb. 
- Po
     odeslání elektronické objednávky zašle pracovník zákaznického servisu
     potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou Objednatel
     Služeb uvedl v objednávce společně s cenovou nabídkou. V případě, že
     Objednatel Služeb bude souhlasit s cenovou nabídkou, s podmínkami
     poskytnutí poptávaných Služeb, včetně termínu dodání poptávaných Služeb,
     bude mu zpřístupněn přístup do vnitřního systému, který je dostupný na webových
     stránkách www.prostudent.cz. Ve vnitřním systému dojde k nabídnutí
     poptávaných Služeb Objednatele Služeb jednotlivým Zhotovitelům Služeb. V
     případě, že se vhodný Zhotovitel Služeb přihlásí k zhotovení poptávaných
     Služeb, bude o této skutečnosti Objednatel Služeb informován na uvedený
     e-mail. Následně ve vnitřním systému může Objednatel Služeb sledovat vývoj
     vyhotovování jím poptávaných Služeb a dále může anonymně komunikovat
     (pomocí chatu) se Zhotovitelem služeb. 
- Po
     zhotovení předmětu poptávaných Služeb, obdrží Objednatel Služeb také
     report kontrolního testu na odhalování plagiátorství ze systému www.odevzdej.cz.
     Výsledek reportu z této kontroly zasílá pracovník zákaznického servisu v
     okamžiku, kdy je systémem odevzdej.cz vyhodnocen. Délku kontroly tímto
     systémem není možné ovlivnit, neboť délka je dána kapacitou systému. Kontrolní test v systému
     odevzdej.cz je zpoplatněn dle aktuálního ceníku provozovatele toho
     systému. Objednateli Služeb je v rámci řádné objednávky kontrolní
     test ze systému poskytován zdarma na vrub nákladů Koncernu a jeho
     Členů.  
- V případě,
     že Objednatel Služeb chce zůstat v anonymitě, může využít možnosti
     „Anonymní objednávky“, při které nemusí specifikovat údaje o své osobě,
     jako je především trvalé bydliště. Vzhledem k tomu, že zákazník vystupuje
     anonymně, není možné uplatnit standardní délku reklamační lhůty vzhledem k
     nemožnosti ověřit jeho totožnost. 
III. Platební podmínky a další ujednání za poskytnutí
Služeb
- Objednatel
     Služeb je povinen uhradit cenu za poptávané Služby na základě vystavené
     faktury, která je mu doručena na jím určenou e-mailovou adresu, poté co
     obdržel „ukázku poptávaných Služeb“. 
- Smlouva o
     poskytnutí služeb se považuje za uzavřenou dnem připsání příslušné zálohy
     na bankovní účet vyplývající ze zaslané faktury. 
- U díla,
     jež nepřekračují svým rozsahem 15 stran, je stanovena záloha ve výši 100
     % ceny poptávaných Služeb. Objednatel Služeb je povinen uhradit zálohu
     nejpozději do 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržitel od Zhotovitele
     ukázku poptávaných Služeb. V případě krátkých termínů dodání Služeb je
     možné lhůtu pro zaslání zálohy přiměřeně zkrátit. 
- U díla,
     jež překračují svým rozsahem nad 15 stran textu, je záloha stanovena ve
     výši 50 % ceny poptávaných Služeb, kterou je povinen Objednatel
     Služeb uhradit od dodání ukázky poptávaných Služeb na základě vystavené
     faktury, a to nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě krátkých termínů
     dodání Služeb je možné lhůtu pro zaslání zálohy přiměřeně zkrátit. Dalších
     50 % ceny poptávaných Služeb uhradí Objednatel Služeb při obdržení
     poloviny poptávaných Služeb, a to na základě faktury zaslané Objednateli
     Služeb na jeho e-mailovou adresu. 
- Všechny
     platby Objednatel služeb provádí na základě zaslané faktury, kde je
     specifikováno číslo bankovního účtu, variabilní symbol, cena služeb a
     další náležitosti. Platby za poskytované služby není možné provádět
     jiným než bezhotovostním převodem. 
- V případě
     odstoupení od smlouvy po zaplacení zálohy ze strany Objednatele Služeb, v
     případě, kdy neexistují žádné racionální, faktické či jinak opodstatněné
     důvody pro odstoupení, je takto zaplacená záloha nevratná, neboť Koncern a
     jeho Členové si splnili svou zprostředkovatelskou povinnost spočívající ve
     vytvoření příležitosti pro Objednatele Služeb uzavřít smlouvu o poskytnutí
     služeb a Zhotovitel Služeb je zároveň připraven dílo dokončit. 
IV. Závěrečná ustanovení
- Zhotovitel
     Služeb je při zhotovení díla povinen postupovat vždy s odbornou péčí,
     podle svých nejlepších teoretických i praktických znalostí a dovedností,
     přičemž při svém jednání je povinen chránit zájmy Koncernu a jeho Členů
     stejně tak i zájmy Objednatele Služeb. 
- V případě,
     že se vyskytnou po dodání díla faktické a doložitelné vady (především pak
     chyby, nesprávné údaje) má Objednatel právo uplatnit nárok na jejich
     odstranění. Objednatel tento nárok uplatňuje ve vnitřním systému dostupném
     na webových stránkách www.prostudent.cz, do kterého má Objednatel Služeb
     přístup po celou dobu realizace poptávaných Služeb a dalších 14 dnů po
     dodání poptávaných Služeb. Přitom platí, že vadu je nutné vytknout bez
     zbytečného odkladu, tzn., Objednatel Služeb má právo uplatnit případnou
     reklamaci dodaných Služeb v těchto termínech: (a) do 5 dnů od dodání
     podkladových textů k referátům, středoškolským, zápočtovým, seminárním,
     semestrálním pracím, případovým studiím, referátům, esejí apod., (b) do 10
     dnů od dodání podkladového textu k bakalářským pracím, (c) do 14 dnů od
     dodání podkladového textu k diplomovým pracím, MBA pracím, rigorózním
     pracím či odborným studiím. 
- Objednatel
     Služeb má právo reklamovat vady dodaných Služeb pouze takové, které jsou
     relevantní, průkazné a dokazují, že Zhotovitel Služeb uvedl v poptávaných
     Službách nesprávné, chybné či jinak nedůvěryhodné informace, tj. vady na
     poskytnutých Službách musí být objektivního a průkazného charakteru.  Není možné akceptovat připomínky třetích
     stran, tj. jiných osob než osoby Objednatele Služeb. 
- Dojde-li k
     uznání oprávněnosti reklamace, jsou vady na díle odstraněny do přiměřené
     lhůty, která je zároveň bezprostředně oznámena Objednateli Služeb.
     Objednatel Služeb má právo uplatnit jednu reklamaci, přičemž všechny své
     připomínky uvede do reklamačního protokolu, který mu bude zaslán na jeho
     e-mail, nebo je může uplatnit přímo ve vnitřním systému (v chatu), kde
     komunikuje se Zpracovatelem Služeb. V případě náročnějších druhů
     poptávaných Služeb (náročnější druhy poptávaných Služeb určí pracovník
     zákaznického servisu) je možné akceptovat maximálně dvě reklamace.  
- Koncern disponuje
     vlastním reklamačním oddělením. Toto oddělení je v provozu
     v pracovních dnech od pondělí do pátku od 9:00 hodin do 17:00 hodin.
     V průběhu dnů volna a mimo stanovenou pracovní dobu reklamační
     oddělení není v provozu. Reklamační oddělení posuzuje záležitosti
     týkající se poskytnutých Služeb pouze v případech, kdy není
     v moci zákaznického servisu nebo přiděleného Zpracovatele služeb
     danou záležitost s Objednatelem Služeb vyřešit. V případě
     postoupení věci reklamačnímu oddělení, bude Objednatel Služeb písemným
     způsobem (přes e-mail) o této skutečnosti informován a reklamační oddělení
     má 10 pracovních dnů nato, vyjádřit své písemné stanovisko k projednávané
     záležitosti týkající se poskytnutí Služeb. 
- Objednatel
     Služeb a Zhotovitel Služeb společně výhradně komunikují prostřednictvím
     vnitřního systému, který se nachází na webových stránkách
     www.prostudent.cz prostřednictvím anonymního chatu. V případě potřeby
     mohou také zasílat své dotazy prostřednictvím e-mailu, a to info@pro-student.cz.
     Za účelem zachovávání anonymity doporučujeme neuvádět v chatu žádné osobní
     údaje. V případě, že především Objednatel Služeb takovéto údaje uvede,
     nemohou mu Koncern ani jeho Členové garantovat anonymitu. 
- Přístup do
     vnitřního systému získá Objednatel Služeb tak, že v Objednávce služeb
     uvede uživatelské jméno a následně si zvolí heslo pro přístup do vnitřního
     systému. Důrazně doporučujeme
     zvolit si dostatečně silné heslo, tj. v heslu by měly být
     zastoupeny číslice, velká a malá písmena, případně další symboly a
     diakritická znaménka. Heslo by mělo být rovněž dostatečně dlouhé (alespoň
     8 znaků). Doporučujeme vyvarovat se z bezpečnostních důvodů používání
     hesel typu 123456, nebo používání shodných hesel
     s uživatelským jménem. V případě porušení této podmínky nemohou
     Koncern ani jeho Členové garantovat, že nemůže dojít k napadení
     profilu Objednatele Služeb zvnějšku. 
     
- Zpracovatelé,
     stejně tak i Koncern, jeho Členové a jejich zaměstnanci používají nejnovější kancelářské aplikace
     Microsoft Office, které nejsou plně kompatibilní především
     s formáty Word 97, 2000, XP, 2003 a částečně i s verzí 2007. Důrazně
     proto doporučujeme používat nejnovější, legálně zakoupené aplikace
     Microsoft Office (minimálně pak verzi Microsoft Office 2010, nebo
     Microsoft Office for Mac 2011).  
- Veškeré
     údaje, které byly zjištěny v souvislosti s uzavřením Smlouvy o dílo, jsou
     považovány za důvěrné a tajné, v případě, že Objednatel Služeb si řádně a
     včas splnil své platební povinnosti plynoucí z uzavření Smlouvy o díla. 
- Veškeré
     osobní údaje zpracovávané Koncernem a jeho Členy o Objednateli služeb (zákazníkovi)
     jsou pod ochranou zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o
     změně některých zákonů, v platném znění. 
- Od 25. 5.
     2018 platí nové nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
     27. 4. 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), které nově
     upravuje ochranu osobních údajů a podmínky jejich zpracování.
     V souladu s tímto mohou Koncern a jeho Členové zpracovávat pouze
     takové osobní údaje o Objednatelích služeb (zákaznících), u kterých
     disponují informovaným souhlasem. Podrobně je možné se seznámit
     s pravidly a zásadami, kterými se řídí Koncern a jeho Členové ve
     vztahu k shromažďování a zpracovávání osobních údajů v dokumentu
     Zásady zpracování osobních údajů
     zákazníků a znění souhlasu. 
- Tyto
     obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti 1. listopadu 2014,
     přičemž jejich poslední aktualizace byla provedena dne 6. 5. 2018. 
- JSME TADY PRO VÁS
- +420 731 091 577
- PO - SO 9:00 - 19:00
- NE a STÁTNÍ SVÁTKY 10:00 - 13:00
- info@pro-student.cz
- PO - NE 9:00 - 21:00
GARANTUJEME:






