Obchodní podmínky
Obchodní
podmínky
I. Úvodní ustanovení
1. Společnost EDUCATE YOU LTD. Office Q, 35a Astbury Road, Londýn, Anglie,
SE15 2NL, číslo společnosti 09157879 (dále jen Koncern) a jeho dceřiné
společnosti (dále jen Členové), které podléhají
jednotnému řízení ze strany Koncernu, společně představují systém zásad a pravidel
pro poskytování služeb webových stránek provozovaných Koncernem a jeho Členy.
2. Koncern a jeho
Členové se hlásí k Etickému kodexu,
který je zavazuje k etickému jednání, dodržování transparentního a
předvídatelného jednání a vytváření důvěryhodného prostředí pro své zákazníky.
Na tomto základě jsou determinovány také podmínky pro poskytování služeb (dále
jen Obchodní podmínky).
II. Poskytování Služeb webových stránek
- Webové
stránky, jež provozuje Koncern, fungují jako virtuální obchodní místo, kde
dochází k interakci nabídky a poptávky po konzultačních a poradenských
službách, po odborných formálních, jazykových či jiných korekcích
modelových textů, dodaných podkladů či studií, dále v provedení odborných
redakcí, zpracování informací v písemné či jiné formě, které mají podobu
modelových podkladů (dále jen Služby). Dodané Služby, především pak
modelové podklady jsou určeny výhradně k informování o dané oblasti a
dané problematice. Nemají nabádat k jednání, které by bylo nelegální,
porušovalo práva jiných osob, nebo právní řád České republiky či jiného
státu.
- Koncern,
ani jeho Členové nepoptávají, ani nenabízí žádné Služby v rámci webových
stránek, pouze zprostředkovávají příležitost k tomu, aby mohl nabízející a
poptávající společně uzavřít smlouvu o poskytnutí Služeb.
- Nabízejícím
je Zhotovitel Služeb, který splnil všechny podmínky pro to, aby
mohl nabízet adekvátní, odborné či jinak specifické Služby pro
poptávajícího, kterým je Objednatel Služeb (zákazník).
- K uzavření
smlouvy o poskytnutí Služeb může dojít na základě pravdivého a úplného
vyplnění a následného odeslání elektronické objednávky (objednávkového
formuláře) nebo na základě vyplnění formuláře sloužícího pro odeslání
poptávky služeb Objednatelem Služeb prostřednictvím webových stránek www.prostudent.cz,
www.pro-student.cz či jiných podpůrných webových stránek provozovaných
Koncernem
či jeho Členy(dále jen elektronická objednávka). Objednatel Služeb dále musí elektronicky potvrdit svůj zájem o realizaci poptávaných Služeb. - Elektronická
objednávka musí obsahovat úplné informace o poptávaných Službách, tj.
jasnou představu Objednatele Služeb uvedenou v objednávkovém formuláři v
části „zadání práce“. Objednatel Služeb svou představu doloží např.
zadáním, osnovou, nebo jiným vhodným způsobem písemně definuje, jak mají
být poptávané Služby vyhotoveny, co přesně má být jejich obsahem, co v
nich má být zachyceno, čeho se mají týkat apod. V případě, že Objednatel
Služeb nedodá specifikaci poptávaných Služeb, tj. jasnou a konkrétní
představu o poptávaných Službách, není možné uplatnit reklamaci ve smyslu,
že Zhotovitel Služeb či Koncern a jeho Členové nedodrželi specifikaci
poptávaných služeb.
- Objednatel
Služeb při vyplňování elektronické objednávky bere na vědomí, že uvedení
nepravdivých či nesprávných informací představuje vadu, na kterou není
možné následně uplatnit reklamaci.
- Odeslání
elektronické objednávky se pokládá za závazný projev pravé vůle
Objednatele Služeb uzavřít se Zhotovitelem Služeb smlouvu o poskytnutí
Služeb.
- Po
odeslání elektronické objednávky zašle pracovník zákaznického servisu
potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu, kterou Objednatel
Služeb uvedl v objednávce společně s cenovou nabídkou. V případě, že
Objednatel Služeb bude souhlasit s cenovou nabídkou, s podmínkami
poskytnutí poptávaných Služeb, včetně termínu dodání poptávaných Služeb,
bude mu zpřístupněn přístup do vnitřního systému, který je dostupný na webových
stránkách www.prostudent.cz. Ve vnitřním systému dojde k nabídnutí
poptávaných Služeb Objednatele Služeb jednotlivým Zhotovitelům Služeb. V
případě, že se vhodný Zhotovitel Služeb přihlásí k zhotovení poptávaných
Služeb, bude o této skutečnosti Objednatel Služeb informován na uvedený
e-mail. Následně ve vnitřním systému může Objednatel Služeb sledovat vývoj
vyhotovování jím poptávaných Služeb a dále může anonymně komunikovat
(pomocí chatu) se Zhotovitelem služeb.
- Po
zhotovení předmětu poptávaných Služeb, obdrží Objednatel Služeb také
report kontrolního testu na odhalování plagiátorství ze systému www.odevzdej.cz.
Výsledek reportu z této kontroly zasílá pracovník zákaznického servisu v
okamžiku, kdy je systémem odevzdej.cz vyhodnocen. Délku kontroly tímto
systémem není možné ovlivnit, neboť délka je dána kapacitou systému. Kontrolní test v systému
odevzdej.cz je zpoplatněn dle aktuálního ceníku provozovatele toho
systému. Objednateli Služeb je v rámci řádné objednávky kontrolní
test ze systému poskytován zdarma na vrub nákladů Koncernu a jeho
Členů.
- V případě,
že Objednatel Služeb chce zůstat v anonymitě, může využít možnosti
„Anonymní objednávky“, při které nemusí specifikovat údaje o své osobě,
jako je především trvalé bydliště. Vzhledem k tomu, že zákazník vystupuje
anonymně, není možné uplatnit standardní délku reklamační lhůty vzhledem k
nemožnosti ověřit jeho totožnost.
III. Platební podmínky a další ujednání za poskytnutí
Služeb
- Objednatel
Služeb je povinen uhradit cenu za poptávané Služby na základě vystavené
faktury, která je mu doručena na jím určenou e-mailovou adresu, poté co
obdržel „ukázku poptávaných Služeb“.
- Smlouva o
poskytnutí služeb se považuje za uzavřenou dnem připsání příslušné zálohy
na bankovní účet vyplývající ze zaslané faktury.
- U díla,
jež nepřekračují svým rozsahem 15 stran, je stanovena záloha ve výši 100
% ceny poptávaných Služeb. Objednatel Služeb je povinen uhradit zálohu
nejpozději do 5 pracovních dnů od okamžiku, kdy obdržitel od Zhotovitele
ukázku poptávaných Služeb. V případě krátkých termínů dodání Služeb je
možné lhůtu pro zaslání zálohy přiměřeně zkrátit.
- U díla,
jež překračují svým rozsahem nad 15 stran textu, je záloha stanovena ve
výši 50 % ceny poptávaných Služeb, kterou je povinen Objednatel
Služeb uhradit od dodání ukázky poptávaných Služeb na základě vystavené
faktury, a to nejpozději do 5 pracovních dnů. V případě krátkých termínů
dodání Služeb je možné lhůtu pro zaslání zálohy přiměřeně zkrátit. Dalších
50 % ceny poptávaných Služeb uhradí Objednatel Služeb při obdržení
poloviny poptávaných Služeb, a to na základě faktury zaslané Objednateli
Služeb na jeho e-mailovou adresu.
- Všechny
platby Objednatel služeb provádí na základě zaslané faktury, kde je
specifikováno číslo bankovního účtu, variabilní symbol, cena služeb a
další náležitosti. Platby za poskytované služby není možné provádět
jiným než bezhotovostním převodem.
- V případě
odstoupení od smlouvy po zaplacení zálohy ze strany Objednatele Služeb, v
případě, kdy neexistují žádné racionální, faktické či jinak opodstatněné
důvody pro odstoupení, je takto zaplacená záloha nevratná, neboť Koncern a
jeho Členové si splnili svou zprostředkovatelskou povinnost spočívající ve
vytvoření příležitosti pro Objednatele Služeb uzavřít smlouvu o poskytnutí
služeb a Zhotovitel Služeb je zároveň připraven dílo dokončit.
IV. Závěrečná ustanovení
- Zhotovitel
Služeb je při zhotovení díla povinen postupovat vždy s odbornou péčí,
podle svých nejlepších teoretických i praktických znalostí a dovedností,
přičemž při svém jednání je povinen chránit zájmy Koncernu a jeho Členů
stejně tak i zájmy Objednatele Služeb.
- V případě,
že se vyskytnou po dodání díla faktické a doložitelné vady (především pak
chyby, nesprávné údaje) má Objednatel právo uplatnit nárok na jejich
odstranění. Objednatel tento nárok uplatňuje ve vnitřním systému dostupném
na webových stránkách www.prostudent.cz, do kterého má Objednatel Služeb
přístup po celou dobu realizace poptávaných Služeb a dalších 14 dnů po
dodání poptávaných Služeb. Přitom platí, že vadu je nutné vytknout bez
zbytečného odkladu, tzn., Objednatel Služeb má právo uplatnit případnou
reklamaci dodaných Služeb v těchto termínech: (a) do 5 dnů od dodání
podkladových textů k referátům, středoškolským, zápočtovým, seminárním,
semestrálním pracím, případovým studiím, referátům, esejí apod., (b) do 10
dnů od dodání podkladového textu k bakalářským pracím, (c) do 14 dnů od
dodání podkladového textu k diplomovým pracím, MBA pracím, rigorózním
pracím či odborným studiím.
- Objednatel
Služeb má právo reklamovat vady dodaných Služeb pouze takové, které jsou
relevantní, průkazné a dokazují, že Zhotovitel Služeb uvedl v poptávaných
Službách nesprávné, chybné či jinak nedůvěryhodné informace, tj. vady na
poskytnutých Službách musí být objektivního a průkazného charakteru. Není možné akceptovat připomínky třetích
stran, tj. jiných osob než osoby Objednatele Služeb.
- Dojde-li k
uznání oprávněnosti reklamace, jsou vady na díle odstraněny do přiměřené
lhůty, která je zároveň bezprostředně oznámena Objednateli Služeb.
Objednatel Služeb má právo uplatnit jednu reklamaci, přičemž všechny své
připomínky uvede do reklamačního protokolu, který mu bude zaslán na jeho
e-mail, nebo je může uplatnit přímo ve vnitřním systému (v chatu), kde
komunikuje se Zpracovatelem Služeb. V případě náročnějších druhů
poptávaných Služeb (náročnější druhy poptávaných Služeb určí pracovník
zákaznického servisu) je možné akceptovat maximálně dvě reklamace.
- Koncern disponuje
vlastním reklamačním oddělením. Toto oddělení je v provozu
v pracovních dnech od pondělí do pátku od 9:00 hodin do 17:00 hodin.
V průběhu dnů volna a mimo stanovenou pracovní dobu reklamační
oddělení není v provozu. Reklamační oddělení posuzuje záležitosti
týkající se poskytnutých Služeb pouze v případech, kdy není
v moci zákaznického servisu nebo přiděleného Zpracovatele služeb
danou záležitost s Objednatelem Služeb vyřešit. V případě
postoupení věci reklamačnímu oddělení, bude Objednatel Služeb písemným
způsobem (přes e-mail) o této skutečnosti informován a reklamační oddělení
má 10 pracovních dnů nato, vyjádřit své písemné stanovisko k projednávané
záležitosti týkající se poskytnutí Služeb.
- Objednatel
Služeb a Zhotovitel Služeb společně výhradně komunikují prostřednictvím
vnitřního systému, který se nachází na webových stránkách
www.prostudent.cz prostřednictvím anonymního chatu. V případě potřeby
mohou také zasílat své dotazy prostřednictvím e-mailu, a to info@pro-student.cz.
Za účelem zachovávání anonymity doporučujeme neuvádět v chatu žádné osobní
údaje. V případě, že především Objednatel Služeb takovéto údaje uvede,
nemohou mu Koncern ani jeho Členové garantovat anonymitu.
- Přístup do
vnitřního systému získá Objednatel Služeb tak, že v Objednávce služeb
uvede uživatelské jméno a následně si zvolí heslo pro přístup do vnitřního
systému. Důrazně doporučujeme
zvolit si dostatečně silné heslo, tj. v heslu by měly být
zastoupeny číslice, velká a malá písmena, případně další symboly a
diakritická znaménka. Heslo by mělo být rovněž dostatečně dlouhé (alespoň
8 znaků). Doporučujeme vyvarovat se z bezpečnostních důvodů používání
hesel typu 123456, nebo používání shodných hesel
s uživatelským jménem. V případě porušení této podmínky nemohou
Koncern ani jeho Členové garantovat, že nemůže dojít k napadení
profilu Objednatele Služeb zvnějšku.
- Zpracovatelé,
stejně tak i Koncern, jeho Členové a jejich zaměstnanci používají nejnovější kancelářské aplikace
Microsoft Office, které nejsou plně kompatibilní především
s formáty Word 97, 2000, XP, 2003 a částečně i s verzí 2007. Důrazně
proto doporučujeme používat nejnovější, legálně zakoupené aplikace
Microsoft Office (minimálně pak verzi Microsoft Office 2010, nebo
Microsoft Office for Mac 2011).
- Veškeré
údaje, které byly zjištěny v souvislosti s uzavřením Smlouvy o dílo, jsou
považovány za důvěrné a tajné, v případě, že Objednatel Služeb si řádně a
včas splnil své platební povinnosti plynoucí z uzavření Smlouvy o díla.
- Veškeré
osobní údaje zpracovávané Koncernem a jeho Členy o Objednateli služeb (zákazníkovi)
jsou pod ochranou zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o
změně některých zákonů, v platném znění.
- Od 25. 5.
2018 platí nové nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne
27. 4. 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), které nově
upravuje ochranu osobních údajů a podmínky jejich zpracování.
V souladu s tímto mohou Koncern a jeho Členové zpracovávat pouze
takové osobní údaje o Objednatelích služeb (zákaznících), u kterých
disponují informovaným souhlasem. Podrobně je možné se seznámit
s pravidly a zásadami, kterými se řídí Koncern a jeho Členové ve
vztahu k shromažďování a zpracovávání osobních údajů v dokumentu
Zásady zpracování osobních údajů
zákazníků a znění souhlasu.
- Tyto
obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti 1. listopadu 2014,
přičemž jejich poslední aktualizace byla provedena dne 6. 5. 2018.
- JSME TADY PRO VÁS
- +420 731 091 577
- PO - SO 9:00 - 19:00
- NE a STÁTNÍ SVÁTKY 10:00 - 13:00
- info@pro-student.cz
- PO - NE 9:00 - 21:00